Hoi, Wij zijn de zolder eens flink aan het opruimen. Zo vonden we nog 14 videofilms voor kinderen. oa vrouwtje theelepel, Winnie de Poeh, Belle en het beest. Nu al deze films voor maar 5. Versturen kan ook, maar dan komt er nog de verzendkosten bij. Ik heb ook nog andere videobanden, oa the godfather 1,2 en 3, Tour of Duty 1 t/m 5, North en South serie, ID, Starwars 1 en 2, Filofax. Wil je deze ook? Dan scheelt dat natuurlijk enorm in de verzendkosten. Ik heb ook nog een goed werkende videorecorder te koop. Wil je alles, mail dan je bod en je krijgt z.s.m bericht terug. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten